koszty logistyki

image Strona startowa       image korg m1r       image kozia gorka       image kolonoskpia       image kockums 822       image kohonen       

Linki

blogwery

Temat: Laptop za ok 2700
Za darmo umarło... Będzie można zaktualizować, ale koszt tej operacji to z tego, co pamiętam 30 dolarów (niby koszty logistyki).
Źródło: nhl.pl/index.php?showtopic=22198



Temat: Wydarzenia kibicowskie w Polsce
Za tym stoja kampanie piwowarskiej stosujace lobbing w sejmie i w stosunku do spolki Ekstraklasa S.A. Płaca grube pieniadze za to, zeby to piwo na stadionach bylo sprzedawane. Załóżmy, że na mecz przyjdzie 10000 osób, niech w najbardziej optymistycznej wersji średnio 10% wypije po 1 piwie, daje to nam 1000 sprzedanych platików. Cena może wynosić ok. 6-7zł za 0,4l, czyli przychód rzędu 7000zł dla browaru. Odliczając koszty logistyki, samego piwa, zatrudnienia ludzi i wynajęcia miejsca, nie jest olbrzymi zysk. Większą korzyścią, będzie wystawienie samego loga firmy na imprezie sportowej i budowania jej pozycji w świadomości nie tylko klienów, ale także wszystkich kibiców Wiadomo jest, że też nikt nie pójdzie na mecz i wypije 10 piw, bo raz jest to spory koszt, a dwa musiałby być telewizor w kiblu A jak ktoś ma ochotę przepukać usta piwem w...
Źródło: f2.mks-korona-kielce.pl/viewtopic.php?t=3134


Temat: Gdzie tankujemy paliwo do TDI?
Panowie, toż to paliwovooodoooo. Wszystkie stacje i tak zaopatrują się w Orlenie albo Lotosie ( koszty logistyki)
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10050


Temat: Jeden silnik na sezon ?
idiotyczny pomysl. FIA zbyt bardzo skupia sie na cieciu kosztow dotyczacych samochodu (przynajmniej teoretycznie), a koszty logistyki i organizacji wciaz pomija. lepsze rozlozenie w czasie rajdow, tak aby nie "skakalo sie" z europy na inne kontynenty i z powrotem (np wszystkie europejskie rajdy mogly by byc skupione w klaster), mniejsze wpisowe do mistrzostw dla zespolow M2, ulozenie rajdow asfaltowych jeden po drugim (tak bylo na poczatku XXI wieku), czy chociazby ustalenie kalendarza na 12 rund bardziej zmniejszyloby koszty.
Źródło: forum.motoplaneta.pl/index.php?showtopic=27815


Temat: w państwie jest coraz lepiej
...takim wynagrodzeniu pracownik otrzymuje za 1 rbh = 12,12 brutto na etacie przy 168 h . Klient płacić powinien 13,99 ( założony jest tylko 7% zysk firmy ) 1500 zł : 168 godz. = 8,93 zł/godz. netto Czyli aby pracownik dostał te 1500 zł netto to brutto musi dostać 2200, - zł czyli pracodawca musi na to mieć 2636,26 zł + składka na PFRON 2636, 26 zł: 168 godz. = 15,69 zł/godz + 0.41 zł /godz. PRON = 16, - zł/godz. Do tego jeszcze trzeba doliczyc koszty logistyki i administracji czyli jak niektórzy to nazywaja zysk firmy. Zakładany zysk 7 % daje 1,12 zł/godz. co daje nam 188,16 zł z etatu. Z tego nalezy pokryc sorty mundurowe, wyposazenie, opłacić koszty administracyjne i szkoleniowe, wynagrodzenie prac administarcyjno - kadrowych. delikatnie mówiąc koszt jednej rbg winien wynosić co najmniej 20 zł. REALNE ??? ** Dodano: 2007-09-21, 13:44 **
Źródło: guardia.pl/forum/viewtopic.php?t=2440


Temat: Rękawice Alpinestars PODRÓBKI !!!!
...USA sa niestety duzo nizsze niz na rynek EU i zaden importer ani dealer na swiecie nie dostanie takiej ceny. Co do cen w EU to cena jest taka jaka jest, zwlaszcza ze importer musi zamowic na stock w lipcu zeby towar dostac w styczniu, musi zamowic za jakas wieksza kwote, sklep tez musi cos zarobic.. i stad takie ceny.. jakos sie k... nikt nie czepia ze rolnikowi placa w skupie 0,5 pln za kg jablek a w sklepie sprzedaje sie je za 4 zl/kg ... tak to wyglada.. gdyby uwzglednic koszty logistyki, transportu, magazynowania, koszt wywalenia np 5 mln euro na stan magazynowy u niektorych importetrów na swiece to raczej wiadomo, ze z 5% zarobkiem nie oplaca sie tego sprzedawac. A co do podrobek to w europie zadej importer nie kupuje w takich cenach jak kolesie sprzedajacty na allegro towar z kradziezy albo podrobki.. i tyle.. Zreszta te podrobki to syf jakich malo
Źródło: forum.fireblade.pl/viewtopic.php?t=3579


Temat: Koniec wolnossących S2000
S2000 i 1.6 turbo...coś im się poj****ło tym głąbom z FIA.Zakazy na wszystko.Bo kryzys jest.K***a w F1 też KERS zrobili na jeden rok.Co za matoły...jakoś nikt k***a nie narzekał akurat na silniki tylko na liczbę,organizację(rajdy blisko siebie) i koszty logistyki...wk***ia mnie ten skład i ta mafijna organizacja.Oby kiedyś w Polska organizowała rajdy JAKIE CHCE i z JAKIMI CHCE autami a nie słuchając się zasranego ślimaka Tode'a i jego komisji starych cepów.K***a od 20 lat jestem tego maniakiem i już naprawde można stracić nerwy przez to to te osły wyrabiają..brak słów...wkur***em się.Pozdrawiam starych kiboli,fanów i tych co wiedzą o co chodzi!
Źródło: forum.motoplaneta.pl/index.php?showtopic=26217


Temat: Kamera cofania
...Automapą i znacznie lepszy bluetooth, bo ori Mitsu to ciężkie we współpracy bywa - wybranie głosowe cyfry 2 graniczy z cudem. Też nie zachęcam, bo skośnoocy bracia nie płacą mi prowizji, tylko informuję o względnie taniej alternatywie. Jak ktoś nie ma Columbusa to chyba lepiej kupić np. http://www.rofaudio.com/product_detail.asp?id=38 - wg opisu współpracuje ze sterowaniem z kierownicy. Sama kamera kosztuje tam nieco ponad 20USD - niestety plus koszty logistyki [ Dodano: Czw 11 Lut, 10 09:53 ]
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=30040


Temat: Legalet
...że z legalettem jest tak samo jak powiedzmy z Adidasem? Płacimy tylko za markę? Nie za markę tylko za mercedesa którym jeździ prezes . Każda firma sprzedająca musi zdecydować się na jakąś strategię sprzedaży. Tanio i dużo lub drogo i mało. W branży budowlanej zdecydowanie bardziej bezpieczna i mniej kłopotliwa jest ta druga. Jedyne co musi zrobić sprzedający to przekonać klienta że warto więcej zapłacić. Tanio i dużo oznacza większe koszty logistyki, kłopotliwą w branży budowlanej konieczność znalezienia i utrzymania odpowiedniej ilości kompetentnych pracowników, zaangażowanie większego kapitału w maszyny, budynki itp. Same kłopoty! Zysk ten sam. Dlatego tanio nie będzie w takim legalettcie, sundolicie, praefie i podobnych.
Źródło: forum.budujemydom.pl/index.php?showtopic=3381


Temat: Jaki masz samochód?
...Identycznie jest z autami Japońskimi, nie różnią się niczym pod tym względem. Obojętnie, czy siedziba koncernu jest w Niemczech, czy w Japonii, czy w USA, to wszędzie liczy się przede wszystkim optymalizacja kosztów za wszelką cenę, co oznacza produkcje tam, gdzie najtańsza opcja dostawcy części, natomiast montownie coraz częściej znajdują się tam, gdzie najmniej centów kosztuje minuta robocza. Oczywiście biorąc po uwagę także koszty logistyki, bo inaczej wszystkie fabryki znajdowałyby się w Chinach. Dlatego mam alergię, albo ubaw (zależy od humoru) gdy słyszę w dzisiejszych czasach wartościowanie "japońskie auta"/"niemieckie auta" itd itd. Tak można było mówić w latach 80-tych i jeszcze częściowo 90-tych.
Źródło: di.pl/index.php?showtopic=27836


Temat: Sharp – PN-655 Full HD PRO TV LCD
...się, że sprzedaż profesjonalnych monitorów LCD będzie wzrastała o ponad 80 procent rocznie, podczas gdy spodziewany wskaźnik wzrostu dla telewizorów plazmowych wynosi zaledwie 10 procent. "Podstawowa przewaga dużych monitorów LCD nad monitorami plazmowymi wynika z niższych całkowitych kosztów eksploatacji. Jest to przede wszystkim skutek mniejszej awaryjności, mniejszego zużycia energii oraz znacznie mniejszej wagi, która obniża koszty logistyki i w znacznym stopniu upraszcza instalację i konserwację." * mówi Jacek Klekowski, prezes firmy Sharp w Polsce. Oprócz niższych kosztów eksploatacji, Jacek Klekowski zauważa dodatkowe korzyści związane z jakością obrazu: "Dotyczy to zwłaszcza nowoczesnych paneli LCD o wysokiej rozdzielczości HDTV 1.920 x 1.080 pikseli, które oferują bardzo szczegółowy i wyraźny obraz i nie są obarczone ryzykiem...
Źródło: hdtvpolska.org/index.php?showtopic=287


Temat: Brykiet z łusek po kawie ???
Robiliśmy próby na tym materiale. Nie powiem - łatwo nie jest. I istnieje tylko jedna możliwość żeby z tego biznes był - brykiet musi być robiony bezpośrednio w palarni, inaczej koszty logistyki Cię zjedzą. Do naczepy TIR-a wejdzie tej łuski może z 300 kg... Problemem jest wilgotność, nieprzekraczająca 2%. Łuska musi zostać "przesezonowana" przez jakieś dwa-trzy dni, żeby nabrała z powietrza wilgoci, inaczej nie da się zbrykietować. Ale można ją spokojnie mieszać z trocinami. Zapraszam na targi 20-23.11 w Poznaniu, jeżeli masz ochotę to bierz łuskę i wrzucaj do naszej brykieciarki -...
Źródło: brykieciarki.fora.pl/a/a,819.html


Temat: Spotkajmy sie w Krakowie
Boxów też jakby trochę maławo Jeżeli większa liczba osób byłaby zainteresowana boxami to mogę wykonać kolejną serię PCB z gniazdami. Obudowy możecie zakupić w Conradzie a ściski śrubowe w OBI lub Praktikerze. Dla mnie najprościej byłoby gdyby zamówienie kierowane było do jednego odbiorcy = mniejsze koszty logistyki
Źródło: forum.martel.pl/viewtopic.php?t=8847


Temat: Mini nie będzie fabryką?
...jezdzili jacys prawdziwi kozacy a nie "pay-driverzy". taki wilson, al-quasimi, czy vilagra w mistrzostwach swiata to tlo dla czolowki. gdyby nawet w miejsce tych kierowcow posadzic mikkelsena, pg andersona, galliego, atkinsona czy duvala, walka byla by na konkretnym poziomie. niestety rosnace koszty uczestnictwa w mistrzostwach nie pozwalaja na zainteresowanie nowych zespolow i kierowcow. co z tego, ze samochod bedzie o polowe tanszy, gdy koszty logistyki i uczestnictwa w rajdzie sa wyzsze? bylo 12 rajdow, a znowu mowi sie o 14, czyli koszty jada w gore, no bo przeciez trzeba jordanie odwiedzic. nie ma wydzielonej "europejskiej" czesci sezonu, co uprosciloby transport sprzetu. przykladowo, gdyby w sezonie A na 12 rajdow 3 odbywaly sie poza europa i byly polaczone w klaster: nowa zelandia- australia-japonia w ciagu jednego miesiaca, a w sezonie B byly by przykladowo meksyk-argentyna +...
Źródło: forum.motoplaneta.pl/index.php?showtopic=28450


Temat: Arktyka bez lodu?
...wezmą m. in. ekolodzy i prawnicy. Nie każdemu jednak się spieszy. "Uważam, że to zły pomysł", powiedział Jason McLachlan, biolog z Duke University i współautor opracowania Conservation Biology. "Istnieje milion przykładów gatunków przesiedlonych w dobrej wierze, które spowodowały różnego rodzaju szkody." Niestety niedźwiedź polarny jest doskonałym przykładem obiekcji McLachlana. Pomijając koszty logistyki, niedźwiedzie siałyby spustoszenie w ekosystemie, który nie jest na nie przygotowany. "Pingwiny antarktyczne i foki nie są przystosowane do obrony przed lądowymi drapieżnikami", wyjaśnił Steven Amstrup, główny badacz niedźwiedzi polarnych z U.S. Geological Survey. "Te niedźwiedzie miałyby przez jakiś czas niezłą ucztę, ponieważ mogłyby po prostu do nich podchodzić i zjadać. Przez krótki...
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=10849


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jacek94.htw.pl