koski brukowe

image Strona startowa       image korg m1r       image kozia gorka       image kolonoskpia       image kockums 822       image kohonen       

Linki

blogwery

Temat: Razor claws
...W lokacji typu forest, ale tylko wtedy, jeśli w lesie jest twarde drewno (z zaimpelementowanych na SD drzew twarde są chyba tylko dęby) - w kąciku kodera właśnie zbliżam się do modułu, w którym te całe lasy są, to będziesz wiedział jak to sprawdzić. O ścięte wcześniej drzewo, o ile jest twarde. Ostrzenie o twarde drewno trwałoby samo w sobie długo, ale przynosiłoby najlepsze efekty. Pazury można by też ostrzyć o kamienie, ale: Ściany i koski brukowe to dla gara syf, czyli uzyskałby max 50% efektu (czyli w lokacjach typu city da się wyostrzyć tylko do 30-50% (losowo dla lokacji, w której podjęto taką próbę), a jak zabierze jakąś kostkę, to ona tylko na 30-50% styknie (wylosowany max ląduje w values). Na wzgórzach i w podziemiach dałoby się wyostrzyć (i znaleść kamienie), które dają 51-70% efektu. W górach dałoby się znaleźć skały, które pozwolą to zrobić do...
Źródło: forum.mud.pl/viewtopic.php?t=12729



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jacek94.htw.pl