Linki
|
blogwery
Temat: Chevrolet S-10 Xtreme ATM-ERTL 1:25 Rozpisywać się nie będę, ale podam kilka informacji w skrócie: - model: AMT-ERTL, Chevrolet S-10 pick-up, skala 1:25 - podkład VoKo 50 2K + dedykowany utwardzacz - lakier bazowy Debber z palety Hyundai'a [szary metalic] - lakier bezbarwny Mr. Hobby Mr. Super Clear - narzędzia i materiały: kompresor+aerograf EW-770, szczypce do odcinania, pręty stalowe 0,5mm , klej Mr. Cement Deluxe, maskol Mr. Masking Sol Neo, mini wiertarka ręczna z wiertłami, papiery ścierne, farby Mr. Hobby oraz Tamiya itp Oto zdjęcia: Zdjęcia samochodów pilotujących [znalezione w internecie]. Próba koloru. Nie wykluczone że dodam "spychacz", coś na wzór policyjnego taranu. W silniku nawiercone otwory na świece: Bak paliwa [5%] z przewodem... Źródło: pwm.org.pl/viewtopic.php?t=4029
Temat: Malowanie przystawek :D Aby dobrze lakier trzymał się tworzywa sztucznego należy zastosować podkład. Myślę, że w GSie obok sznurka do snopowiązałek nie dostaniesz. Spróbuj w sklepie z lakierami samochodowymi, na pewno mają takie specyfiki. Przypuszczam, że koszt to około 30 PLN za puszkę spayu - zarówno podkład jak i lakier. Nie wiem skąd jesteś, bo jeśli gdzieś z okolic Katowic to mogę dopomóc- kompresor+aerograf. Źródło: forum.magazyngitarzysta.pl/viewtopic.php?t=8117
Temat: [Makieta] Pierwsza makieta... ">Z tym przerywaniem to chodzi o niedopuszczenie do wzrostu ciśnienia - gdy kompresor chodzi ciągle, czyli podaje powietrza, a ty nie w danej chwili nie malujesz, to ciśnienie może przerwać przewód/rurkę kompresor-aerograf. rozumiem, zatem zdecydowanie lepiej najpierw napełnić butlę a dopiero potem malować, ale i tak sprawdzę jaki efekt da malowanie z użyciem tylko kompresora Podłubałem też dziś troszeczkę no i pod nowo wymyślonym odcinkiem trasy już jest korek. Teraz tylko malowanie i tłuczniowanie a potem się zobaczy:) Źródło: forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?t=5467
Temat: [Makieta] Pierwsza makieta... Z tym przerywaniem to chodzi o niedopuszczenie do wzrostu ciśnienia - gdy kompresor chodzi ciągle, czyli podaje powietrza, a ty nie w danej chwili nie malujesz, to ciśnienie może przerwać przewód/rurkę kompresor-aerograf. Źródło: forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?t=5467
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljacek94.htw.pl
|