Linki
|
blogwery
Temat: Serdeczne Ukłony Ja uwazam, ze cegla bylaby najlepszym rozwiazaniem i dla Naczelnego. Za relatywnie male pieniadze masz ekonomiczny, wygodny, nieawaryjny motocykl. I oryginalny.
Cegły są fajne. Szczególnie ich ponadczasowa oryginalność. Przymierzałem sie do dwóch K75 i jednej Ka'sety. Jedna dalej stoi w komisie:
K75 komis bielsko
Stoi od wiosny 2007
Wersja zwykła OK. 225 kg? Ale już wersja full owiefkowana LT to prawie 260kg.
Transalp wyższy ale lżejszy. teoretycznie powinien mniej spalać od K75. Silnik cegły jest dziwny. Bo wał nie idzie bezpośrednio do skrzyni tylko przez tryba na drugi wałek zdawczy. No i 75 ma zamiast jednego cylnindra wiecej wałek wyrównający obroty. W sumie w tym silniku same wałki
Ciekawe jak K75 radzi sobie na... Źródło: motofolwark.net/viewtopic.php?t=129
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljacek94.htw.pl
|